A trecut ceva vreme

Se pare că a cam trecut ceva vreme de când nu am mai dat pe aici… mai exact vreo 9 luni. Whaat? 9 luni?! Să vedeți numai ce față am făcut când am văzut asta :))

M-am gândit să scriu. Nu că nu aş mai fi scris până acum, am fost cam ocupata cu blogul meu de carte (World Of Books Web, puteți da și un follow dacă vă interesează) încercând să îmi îmbunătățesc scrisul și recenziile. Adevărul e ca nu mai aveam bani de cărți, aşa că m-am apucat să fac ceva constructiv și să îmi câștig singură pâinea (sau cărțile).

Dar, cum a început minunata vacanță de vară (teoretic nu, dar eu nu mai dau pe la școală zilele aste), m-am hotărât, printr-o nevoie ciudata de a scrie, să învii acest blog.

Așa că vă urez bine ați venit celor noi aici și bine ați revenit celor care obișnuiați să îmi citiți o data postări lipsite de sens. 🙂

Am să vă pun la curent cu ultimele noutăți din viața mea, de parca ar interesa pe cineva, dar hei! asta e și ideea unui blog: să scrii ceea ce faci sau ceea ce crezi, iar alții să te citească și să își dea seama dacă vor sa mai audă vreodată ceva de tine :))

Glumesc, la ora asta târzie  (e 11 noaptea acum când scriu) se pare că am un umor mai nefiresc.

Oricum, probabil voi mai vorbi pe teme pe care le consider importante la un moment dat, am mai multe lucruri pe care le voi face în vacanță asta și chiar as vrea să mă ocup mai mult de live blogging.

Și dacă tot vorbesc de live blogging, ma gândeam să fac un articol de genu relatând un maraton pe care as vrea să îl fac. Vreau de fapt să fac mai multe maratoane, printre care se numără și un maraton de filme Harry Potter și un maraton de citit (gen 24h). Știu, sunt clar o fangirl. This is it!

So… Ne citim la următoarea postare! 🙂

Lasă un răspuns

