Moarte subită – J. K. Rowling

Pentru că am citit Harry Potter, m-am gândit că ar trebui să citesc și Moarte subită, fiind scrisă de aceeași autoare. Bine, asta și faptul că am găsit-o cu o reducere de peste 50% împreună cu un ziar.

Fără prea multe introduceri, am să vă expun lucrurile care mi-au plăcut și care nu mi-au plăcut, adică opinia mea.

Titlul m-a făcut să am așteptări prea mari pentru acest roman. Adică, serios, nu-i așa că sună fain? Am crezut că va fi o poveste misterioasă despre o moarte subită (sau mai multe) și despre investigarea cauzei acestei morți. Dar, de fapt, este vorba despre o moarte, dar 90% din carte vorbește despre urmările acesteia. Mai bine zis, despre cei apropiați lui, care acum au inimile frânte, despre dușmanii lui, care se bucură de ceea ce s-a întâmplat și despre locul rămas liber în consiliul parohial, acesta fiind elementul principal al romanului.

Continuarea o puteți citi aici.

8 comentarii

  1. yukiblack · Mai 9, 2016

    Şi eu vreau să citesc ‘Moarte subită’ datorită autoarei, cu toate că parcă sunt mai atrasă de ‘Chemarea cucului’. Oricum, toate cărţile ăstea o să rămână pe planul 2 în momentul în care o să apară vol. 8 din HP. *SO EXCITED*

    Apreciat de 1 persoană

    • dumitrita · Mai 9, 2016

      Și eu abia aștept sa apară volumul 8 din Harry Potter! Parca nici nu îmi vine sa cred ca povestea va continua 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • yukiblack · Mai 9, 2016

        Sunt puţin reticentă cu privire la personaje, adică (din câte am înţeles) o să fie vorba de copiii lui Harry la Hogwarts. Sper doar să se păstreze din atmosfera aia şi să fie plină de acţiune 😀

        Apreciat de 1 persoană

      • dumitrita · Mai 9, 2016

        Și eu sper același lucru 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  2. Mirabela · Mai 27, 2016

    Așteptările tale mărețe se datorau scriitoarei, care ne-a fermecat pe toți cu seria ei. Te așteptai, evident, la ceva la fel de bun. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • dumitrita · Mai 27, 2016

      Exact. Iar ceea ce am găsit nu pot spune că nu mi-a plăcut, dar nici nu m-a intrigat la fel de mult ca celelalte scrieri.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

