Despre oamenii cu două fețe

Gândindu-mă eu despre ce să mai scriu, mi s-a năzărit în minte să scriu despre oamenii cu două fețe. Sunt sigură că știți despre acei oameni care se poartă într-un fel cu tine și mai apoi, dacă se întâmplă ceva, sau chiar fără să se întâmple ceva, se comportă total diferit.

Am cunoscut la viața mea, nu chiar așa de înaintată, astfel de oameni. Am cunoscut oameni care erau foarte drăguți cu mine când eram numai noi și care se purtau cu superioritate față de mine atunci când erau în public. Am întâlnit oameni care îmi spuneau la fiecare cinci minute cât de frumoasă sunt și cât de mult mă iubesc ca mai apoi, să mă bârfească pe la spate cu celelalte prietene. Dar, viața mea nu este chiar așa de rea deoarece, datorită acestor oameni, am învățat să selectez persoanele care mă înconjoară.

În zilele noastre, această selecție, din păcate, face ca să am în jur puține persoane la care țin cu adevărat deoarece nu mai există așa de multe persoane care să fie ok. La tot pasul am dat de oameni interesați doar de profilul personal de Facebook, de cum să stea când face selfie ca să arate mișto și alte lucruri de genu, care mie mi se par… cred că pot spune că sunt rupți de realitate.

Și acum întorcându-mă la tema principală, problema la care în lucrez este: ce facem cu acești oameni? Ei bine, am fost de multe ori fermecată de fața frumoasă a unei persoane și, mai apoi, dezamăgită sau și mai rău, de cealaltă față.

O primă soluție, care este și cea mai simplă, ar fi să îi scoatem din viața noastră. Încet, dar sigur, putem să ne debarasăm de aceste persoane. O altă soluție, la care încă lucrez, este să o ții cât de cât aproape, sau să creezi condițiile necesare pentru a vedea doar fața care îți place a acelei persoane.

Eu am ales de multe ori să mă îndepărtez de aceste persoane. Nu știu dacă am făcut bine sau nu când am făcut alegerea asta. Am constatat doar că nu mai am așa de multe bătăi de cap. 🙂

Părerea mea despre persoanele cu două fețe este destul de amestecată. Nu știu dacă ele știu ce sunt, dacă o fac doar din instinct, sau dacă o fac intenționat, vrând să creeze necazuri. Tot ce știu concret este că ne creează displăceri și, uneori, probleme.

Voi ce credeți despre aceste persoane? Mi-ar plăcea să vă citesc părerea în comentarii.

Să aveți o zi faină până data viitoare! 🙂

12 comentarii

  1. Melinda De Ross · Mai 4, 2016

    Cred ca acesti oameni sunt, ca si necazurile, niste lectii de viata necesare. Important e sa invatam repede. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

    • dumitrita · Mai 4, 2016

      Din păcate, uneori, lecțiile de viață sunt dureroase sau neplăcute. Dar dacă nu ar fi, nu am putea vedea fericirea și frumusețea în celelalte lucruri.

      Apreciat de 1 persoană

  2. Mihaela Zaharia · Mai 4, 2016

    Nu cu mult timp in urma am trecut prin asa ceva.Mi-au creeat atat de multe suparari ,necazuri incat nici nu -i pot numi oameni….fatarnici cu o rautate vadita si gratuita si asta numai pentru bani…minciunile,ura si pervesitatea cu care s-au manifestat m-au facut sa ma gandesc daca nu cumva lumea nu s-a schimbat si totul numai in rau…..voi avea rabdare ca timpul sa mai atenueze din durerea pricinuita insa a fost o lovitura sub centura…..oameni pentru care am dat totul ,acum sa fie atat de rai numai ca sa se foloseasca de niste bani….care nu sunt ai lor pentru care nu au muncit o secunda …dupa cum am mai spus i-am ajutat permanent cu bani cu lucruri cu hrana cu un sfat ce fel de natie sunt oare?casa o au imbracata cu lucruri din munca mea… ..

    Apreciat de 2 persoane

    • dumitrita · Mai 4, 2016

      Îmi pare rău să aud că ai avut parte de astfel de oameni. Adevărul este că există persoane care oricât le-ai ajutat și oricât ai pus suflet în ei, ei te vor trăda și îți vor întoarce spatele. Dar asta doar din cauză că nu își dau seama de cât de mult te-ai implicat, nu își dau seama ce suflet bun ai. Și din cauza acestor persoane noi devenim mai reci și mai lipsiți de sentimente, fiindu-ne frică să punem suflet, ca nu cumva să pățim din nou același lucru.

      Apreciat de 1 persoană

  3. Geo · Mai 4, 2016

    Am cunoscut asemenea persoane si eu…asa e viata.

    Apreciat de 2 persoane

  4. Adi · Mai 4, 2016

    Oameni și iar oameni… de fapt e cam mult spus oameni, iar trist e faptul că tot mai multe persoane aleg să aibă două fețe.

    Apreciat de 2 persoane

  5. Mirabela · Mai 4, 2016

    Eu zic ca sunt necesari. Fiindca dezamăgirile te maturizează și in urma lor primim cele mai importante lecții. Însă am mai spus-o și o să o mai spun până îmi intra și mie in cap:tot ce e nociv, nu te face fericit și nici nu te învață ceva util, trebuie scos din viața ta.

    Apreciat de 2 persoane

    • dumitrita · Mai 4, 2016

      Cred ca aceste persoane sunt bune în viata noastră doar pentru o scurta perioada de timp, pentru a ne învață o lecție. Dacă le păstrăm mai mult timp decât este necesar, lucrurile vor deveni din ce în ce mai proaste.

      Apreciat de 2 persoane

  6. Cheloo fanboy · Mai 4, 2016

    „Nu pune la suflet si fa cum a zis tatal meu:baga-ti pula si mergi mai departe”-Cheloo

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

