Vacanța de Paște – varianta mea

Bun venit în vacanța de Paște. Din punctul meu de vedere, cea mai plictisitoare din istoria vacanțelor. Poate alții sunt ocupați cu curățenia de Paște sau alte pregătiri sau cu mai știu eu ce, dar eu nu fac nimic. Bine, aproape nimic.

DumitritasDeși a trecut jumătate de vacanță, eu simt că nu am făcut nimic. Orele trec în neștire, la fel și zilele și așa ajung să mă uit și să mă minunez că este joi. Toate zilele astea am stat și am citit. Am citit Poveste despre două orașe de Charles Dickens și Girl Online de Zoe Sugg (la care va apărea mai târziu o recenzie pe blogul meu de carte), iar acum citesc Moarte subită de J. K. Rowling. Dar tot nu simt că am făcut ceva.

Sincer, nici nu cred că am ieșit din bloc mai mult de două ori în patru zile. Asta nu prea e sănătos. Dar chiar nu știu ce să fac. Toată lumea este ocupată și absolut nimeni nu poate ieși afară cu mine. Acum s-a mai apucat și să plouă. Minunat.

Și, un lucru destul de trist, până sâmbătă nu am nimic ce să fac. Sâmbătă încep pregătirile pentru Paște și atunci cred că voi scrie niște articole despre tradițiile din familia mea.

Dacă aveți idei cu privire la ce aș putea să fac, mi-ar face mare plăcere să le citesc în comentarii.

Până data viitoare, sper să aveți parte de ceva mai multă acțiune decât mine! 🙂

Lasă un răspuns

