Girl Online – Zoe Sugg

www.goodreads.comȘtiți acel sentiment frumos că ați muncit mult? Și că v-ați străduit și ați avut o zi productivă? Acel sentiment l-am avut și eu acum câteva secunde… Până ce mi-am dat seama că recenzia la care lucrasem o ora jumătate , de fapt, nu se salvase. Acel sentiment de ciudă cruntă…

Câteva recenzii, câteva păreri și coperta, care este absolut adorabilă, au fost de ajuns pentru a mă convinge să cumpăr Girl Online de Zoe Sugg. Chiar aveam chef să citesc ceva YA. Iar, acestă carte a căzut la fix.

Continuarea o puteți citi aici.

Un comentariu

  1. Adi · Mai 4, 2016

    Unde scrii recenziile? Știu că WordPress-ul realizează câte un back up din când în când. 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

