World Of Books Web?

Dacă îmi citiți cât de cât blogul, singur ați observat că am început să scriu destul de mult recenzii la diferite cărți pe care le citesc. Astfel, prietena văzându-mă atât de dornică să îmi împărtășesc pasiunea, m-a întrebat dacă nu aș vrea să facem împreună un blog.

În acest fel a luat naștere noul nostru blog World Of Books Web, un blog dedicat lecturii și cărților și tot ce ține de ele. Aici veți găsi recenzii scrise atât de mine cât și de prietena mea, diferite articole legate de cărți și multe alte lucruri interesante dacă sunteți pasionați de lectură.

Suntem la început, așa că scuzați nepriceperea într-ale scrierii și comunicării. Sper că ne veți urmări cu drag și ne vedem data viitoare! 🙂

Lasă un răspuns

