Leapșa: The Book Snacks Tag

Această leapșă am întâlnit-o pe blogul The Sagittarius Books. Mi s-a părut drăguță așa că am preluat-o și eu. 🙂

  1. Care este snack-ul favorit în timp ce citești?

Cred că ciocolata, dar nu tot timpul.

2. Care este snack-ul cel mai puțin preferat atunci când citești?

Nu știu de ce, dar nu îmi place să mănânc pufuleți în timp ce citesc.

3. Vin sau suc?

Clar suc, în special Fanta.

4. Cafea sau ceai?tea-cup-lemon

Desigur că ceai. Ador ceaiul negru englezesc. Ține loc și de ceai și de cafea pentru mine.

5. Cremos sau sfărâmicios?

Hmmm…. Greu.. Se poate ambele?

6. Ai vărsa mai degrabă sos pe e-book reader sau firimituri pe carte?

Te rog, cartea e sfântă în orice format. Aș prefera să le păstrez cât mai departe de factorii de risc.

7. Ce citești când nu ai chef de citit și ce mănânci atunci când nu ai chef să mănânci/ nu știi ce să mănânci?

De obicei citesc ziare atunci când nu am chef să citesc o carte, iar atunci când nu am chef să mănânc, pur și simplu nu mănânc.

8. Care este carte de bucate preferată?

Nu prea sunt genul cărților de bucate. De obicei, caut rețete pe internet atunci când am chef să gătesc. (Acest lucru se întâmplă foarte rar și în cele mai multe cazuri nu iese ceva comestibil 🙂 )

9. Care este cartea preferata scrisă de un șef?

Next question, please! 🙂

10. Ești pe o insulă pustie. Ai prefera să ai o carte cu tine sau mâncare?

Aș prefera să citesc o carte înainte să mor, mâncată probabil de un delfin…

11. Ai intrat vreodată în bucluc pentru că ai citit în timpul mesei?

Stai să vedem… Avem 1, 2, 3… Hop! se pare că nu mai am degete la mâini ca să număr de câte ori.

12. Mai degrabă ai citi, ai mânca sau ambele?

Ce întrebare? Doar mă voi ocupa de nevoia primară, fără de care nu pot trăi. Cititul, desigur!

A fost amuzantă această leapșă și invit pe oricine dorește să o preia.

Să aveți o zi fantastică! 🙂

Lasă un răspuns

