Fangirl – Rainbow Rowell

fangirlCând am auzit prima dată de această carte, reacția mea a fost: „Asta e cartea mea! Vreau să o citesc!”. Și am făcut tot posibilul să o obțin. Deși nu a însemnat decât un drum până la o librărie, pentru mine a fost ca și cum aș fi luat parte la războaie pentru a pune mâna pe ea.

Nu știu la ce mă așteptam de la această carte. Poate să aibă o poveste care te ține cu sufletul la gură, poate o carte emoționantă care să te facă să verși vreo două lacrimi, poate altceva… Dar cert este că am avut un moment, cred că pe la jumătatea cărții, în care mi-am dat seama că nu voi avea parte de nimic din ce am crezut că voi găsi. E greșit să ai anumite așteptări de la o carte. Trebuie să o citești ca să înțelegi cu adevărat ce vrea să spună, nu să tragi concluzii pripite din titlu sau din prezentarea de pe copertă.

Și, cum spuneam, povestea nu a fost deloc așa cum mă așteptam, acest lucru nefiind ceva rău. A fost un roman destul de realist după mine. Nu știu cât de repede l-am citit. Adică, mi-a luat o săptămână, dar ținând cont că este prima mea carte pe care am citit-o în engleză, nu știu dacă asta înseamnă mult timp sau mai puțin. Tot ce pot spune este că aproximativ 450 de pagini într-o săptămână de școală nu este ceva chiar de trecut cu vederea.fangirl 1

Revenind la carte, personajul principal este Cath, o fată timidă (puțin dus la extrem), care scrie fanfic-uri. Este un persoană ușor de îndrăgit, în deosebi, prin numeroasele scene care m-au făcut să schițez cel puțin un zâmbet, dacă nu să scot câte un hohot de râs. Mi se pare cea mai drăguță parte din carte. Adică, chiar m-am atașat de ea.. 🙂

Nu vreau să dau spoilere, astfel că nu pot să povestesc ceea ce este în carte. Tot ce pot spune, nu ezitați să citiți acest roman, mai ales dacă este pe lista voastră de To read. Deși nu a fost povestea la care mă așteptam, acest roman mi-a schimbat părerea despre acele fangirl (despre care nu știam exact ce să cred) și mi-a înseninat o săptămână din viață.

Fiți pe pace!

Lasă un răspuns

