Întoarcerea (O simplă plimbare la Bucureşti #3)

După două zile în București, m-am gândit ce ar mai trebui să vizitez. Astăzi am avut câteva ore libere. Din păcate,  asta nu înseamnă prea mult în imensul București. Gândindu-mă eu așa, mi-am dat seama că aș mai vrea să văd o dată Cărtureşti din apropierea Pieței Romane.

Astfel că în jurul orei 10 dimineața eram în Cărtureşti. Aveam nerezolvate niște treburi cu creierul meu care dorea sa cumpăr ceva. Nu ceva anume, dar îmi spunea să nu cumpăr cărți că pe astea le găsești oriunde, ci altceva ce nu găsești în colțul țării. După vreo câteva zeci de minute de căutări, am strâns 3 lucrușoare care, deși m-au cam uscat la buzunar, nu îmi pare rău că le-am cumpărat.
Și acum, să facem prezentările…. Mi-am luat o bufniță micuță breloc, un lip balm în formă de pahar de cafea (ceva gen cum se găsesc la Starbucks) şi… regele colecției mele… un lănțișor cu o clepsidră din filmul Harry Potter 3, unde era folosit pentru întoarcere în timp. Am încercat, dar ăsta nu a vrut să meargă.
După această scurtă plimbare, am mers să mâncăm la un restaurant ,,La mama” în altă locație față de cel de ieri. Bună mâncare mai fac ăștia…

image

Am mers la hotel, am luat bagajele, am luat un taxi şi am mers la SNSPA, unde mama avea cel de-al doilea examen pe care trebuia să îl dea. Am stat acolo cam până la ora 6 seara. Și de atunci am alergat (ei, nu chiar așa, dar tot pe acolo) după vreo 2 autobuze și un autocar.
Oricum, ziua s-a sfârșit cum trebuie. Adică, am fost la Cărtureşti, am prins autobuzul şi am terminat o parte din Moromeții II. 🙂 De acum, acasă cu mine.

2 comentarii

  1. ILEANA - ANDREEA Drop · Martie 5, 2016

    îți recomand niște oameni cu care poți descoperi Bucureștiul. Îi găsești pe facebook: terra incognita

    Apreciază

    • dumitrita · Martie 5, 2016

      Mulțumesc pentru recomandare! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

