Plecarea (O simplă plimbare la Bucureşti #1)

Într-o aşa vacanță de scurtă merge o vizită la București. De ce nu? Adică, ce strică dacă mă plimb şi io puțin? Astfel că azi dimineață m-am urcat în autobuzul cu destinația Bucureşti.

image

După un drum de 8 ore şi un schimb de autobuze, am ajuns la Aeroportul Henri Coandă. Din păcate, nu am intrat. Dar mă voi întoarce eu. De acolo am luat un autobuz către Piața 21 decembrie 1989, de unde am mai mers puțin către hotel. Hotel Relax Comfort Suites de 4 stele merită cele 4 stele. Avem o camera spațioasă (mai mult decât la alte hoteluri) cu o baie foarte frumoasă, un mini-bar, un televizor,  o cafetieră, plicuri cu ceai, cu cafea şi cu zahăr (ceea ce e super). Ceea ce e tare la camera noastră este că se află pe un colț al clădirii şi astfel avem o priveliște dublă.
După ce ne-am cazat, am luat autobuzul către Şcoala Națională de Ştiințe Politice şi Administrative. Mama a avut de dat un examen aşa că eu am stat degeaba vreo oră și ceva. După asta, am venit înapoi la hotel de unde am mers la un restaurant ,,La mama” unde am luat cina. Dacă vreți să mâncați ceva bun, românesc la prețuri acceptabile, mergeți la un restaurant ,,La mama”.

image

Asta a fost ziua 1/3. Fiindcă mare parte din zi am călătorit și cealaltă am pierdut timpul, mâine am de gând să vizitez mai multe locuri. Şi sper să pot să vizitez toate locurile care sunt trecute în lista mea. 🙂

Lasă un răspuns

