Ce să faci când nu ai inspirație

Știi situația aceea în care trebuie să te gândești la ceva original, nou, inovator? Și, parcă, atunci nu ai inspirație. Mi se întâmplă asta destul de des, mai ales atunci când trebuie să mă gândesc ce să scriu pe blog.http://letterpress-trouwkaarten.nl/trouwkaarten-2/

În situația asta, eu am două soluții: caut eu inspirația, iar, dacă nu o găsesc, o aștept să vină ea la mine.

În general, caut inspirația în oameni. Ei sunt o sursă de idei noi mai mare decât credem noi. Eu obișnuiesc să ies cu prietenii sau, pur și simplu, să ma plimb și să observ oamenii din jurul meu. În aceste cazuri, trebuie să fii focalizat pe obiectivul tău și să prinzi ideea imediat ce ai găsit-o ca nu cumva să îți scape.

Astfel, este destul de ușor să găsești idei. Însă, uneori, această metodă nu funcționează. În acest caz, încerc să aștept ca ideea să vină la mine. Pur și simplu te relaxezi și încerci să vezi peste tot idei și să le alegi pe cele mai satisfăcătoare.

E greu să găsești idei, mai ales dacă nu ești o persoană creativă, dar nu este imposibil. Amintește-ți că, dacă te străduiești poți să faci orice îți dorești.

Lasă un răspuns

