10 scuze pentru a nu ieși din casă

Toți am vrut, la un moment dat, să ne uităm pur și simplu la TV, la un film sau să citim o carte. Să avem o zi de odihnă în care să nu facem nimic. Dar, de fiecare dată cineva ne schimbă planurile invitându-ne să ieșim undeva. Astfel am întocmit o listă de 10 scuze pentru a nu ieși din casă.

  1. 10 scuze pentru a nu ieși din casăTrebuie să fac curat.
  2. Mă simt foarte rău. Mă doare capul și amețesc.
  3. Trebuie să am grijă de animalul de companie al vecinului și nu pot să îl las singur.
  4. Trebuie să mă duc în vizită la cineva.
  5. Mi-am pierdut cheia și nu am cu ce să descui/încui ușa.
  6. Trebuie să am grijă de verișoara/verișorul/sora/fratele meu mai mic/mică.
  7. Toate hainele mele sunt la spălat și nu am cu ce să ma îmbrac.
  8. Nu sunt în localitate.
  9. Trebuie să vină cineva la mine.
  10. Trebuie să gătesc.
Lasă un răspuns

