Mădă, îți amintești când…

Dragă Mădălina, la mulți mulți ani! Sper să îți placă acest remember pe care ți-l fac cadou.

Îți amintești când am dormit în cort la tine în grădină? Dar mai ştii şi când am dormit a doua oară? A fost tare amuzant când a început furtuna și noi am început să alergăm cu cortul prin grădină, deşi nu-l terminasem de demontat. Şi cum am ajuns sa dormim în camera lui Ştefan pe jos.
Îți amintești când am făcut o tarabă cu Ice Tea? Prima dată a fost ideea ta şi ați pus-o în aplicare tu şi Ioana.
Îți amintești când am făcut revelionul la mine? Anul trecut ați venit la mine şi am mâncat, după, când ne-am culcat, tu şi Ioana ați dormit pe pat şi eu pe jos.
Îți amintești când ați dormit la mine după ce mi-a murit o rudă? Ne-am culcat la ora 5 dimineața, am pictat-o pe Ioana cu ruj pe față, şi mi-ați mâncat mâncare pe 3 trei zile când eu dormeam.
Îți amintești când ne-am bătut cu apă? Am luat sticle şi le umpleam la tine la robinet. Era la început de vară şi tu nu aveai voie să te uzi.
Îți amintești când am fost supărate una pe cealaltă? Apoi, ne-am împăcat la ziua Ioanei.
Eee, frumoase vremuri! 🙂

image

Lasă un răspuns

