Însemnările unei zile de Ajun de Crăciun

M-am gândit că ar fi interesant să îmi amintesc ce am făcut în această zi atât de specială. Şi m-am întrebat: ,,De ce să scriu în jurnal când aş putea scrie pe blog?”

image8:23 – Bună dimineața la Moş Ajun! Tocmai m-am spălat pe cap şi acum iau micul dejun care cuprinde legume si o cana de ceai negru englezesc. Am multe de făcut astăzi aşa ca încep să mă pregătesc pentru o zi plină.
9:44 – Sunt la vecina mea şi facem schimb de cadouri. Înainte de asta, mi-am uscat părul, mi-am aranjat camera şi am fost la mătuşa mea ca să duc un bol şi ca să mă colinde verişoara mea (pentru că nu ştiu dacă voi fi acasă când va veni ea la mine, logic). În rest, când am ieşit din casă am remarcat ce soare frumos avem, aşa, de început de vară…
10:10 – Am deschis cadoul dat de vecina mea şi am avut imageplăcuta surpriză să găsesc exact ceea ce îmi doream am găsit ceea ce mă aşteptam să găsesc având în vedere faptul că am fost cu ea când mi-a cumpărat cadoul. Gestul contează. Deşi a uitat să îl împacheteze şi am aşteptat până a terminat ca să facem schimb. Dar, gestul contează! 🙂
11:39 – Îmi fac unghiile în timp ce ascult colindărorii. Mă simt ciudat, de parcă nu ar fi Ajunul Crăciunului. Poate din cauza vremii…
14:41 – Merg cu colinda cu sora mea pentru câteva ore (sora vecinei mele). Mergem pe la blocurile din jur, iar eu sunt pe post de bodyguard.
15:10 – Am strâns ceva bani şi am hotărât să luăm o pauză până ce primim un telefon de la cineva la care trebuie să mergem cu colinda. Acum jucăm cărți ca să mai treacă timpul.
18:08 – Am ajuns la prietena mea de lângă oraş. Până la urmă am fost la căteva rude ale surorii vecinei mele şi mi-a luat mai mult decât mă aşteptam. De sărbători timpul trece mai repede decât îți dai seama.
21:50 – Am ajuns acasă. Am fost la prietena mea unde am asistat şi nu numai la ritualul de primire a cadourilor. A venit Moşul cu un sac mare cu daruri şi surpriză! avea şi unul pentru mine. Ce cană drăguță am primit. A fost foarte interesant. Mai întâi sau stins luminile, după care s-a auzit un ,,Ho, ho, ho” dinspre hol şi totul a culminat cu intrarea Moşului în cameră. Este o tradiție pe care nu am mai întâlnit-o de când eram la grădiniță. Am primit şi dulciuri şi colaci. Ăsta da Ajun de Crăciun pe cinste! De acum mă apuc să citesc până reuşesc să adorm, iar mâine voi deschide mult visatul cadou de Crăciun.
image

Lasă un răspuns

