Cumpărături de Crăciun

Se apropie Crăciunul și toată lumea dorește să aibă tot ce are nevoie atât pe masa cât și sub brad. Dar, de ce este o atmosferă atât de tensionată atunci când mergem la cumpărături? De ce văd oameni supărați sau iritați în timp ce cumpără cadouri sau mâncare? Nu ar trebui să fie o perioadă a fericirii?

Nu am conștientizat atmosfera din jurul meu până acum câteva zile, mai exact duminica trecută, când toți oamenii au venit la cumpărături. Am mers la Carrefour, așa cum merg de fiecare dată când trebuie să fac cumpărături, ca să iau ce îmi trebuia de Crăciun. De cum am intrat, magazinul era plin cu oameni. Am văzut și câteva persoane care cred ca au venit din comunele din jur. Nu aveai loc să arunci un ac, iar dacă o făceai sunt sigură ca imagenimereai pe cineva. O îmbulzeală de nedescris. Mulți oameni grăbiți cu fețe triste și cu coșuri încercând să își facă loc prin marea de persoane. Micuții copii erau trași de părinți prin mulțime. Cum să nu începi să devii iritat în asemenea cadru? Când vezi oameni atât de agitați și grăbiți, oare au uitat ce înseamnă cu adevărat Crăciunul?

Crăciunul nu înseamnă mâncare sau cadouri sau orice alt lucru material. Crăciunul înseamnă să stai cu familia, să vorbești cu oamenii cu care nu ai vorbit de mult, să îți amintești de toate persoanele care te-au făcut fericit și să încerci să îi faci și tu să se simtă bine, înseamnă să dăruiești și să te hrănești cu fericirea ce o împarți. Crăciunul înseamnă fericire și iubire!

Nu înțeleg de ce am devenit atât de materialiști. Noi ținem ca totul să fie perfect. Dar, am învățat un lucru, perfecțiunea nu înseamnă și fericire, mai mult, eu o văd ca pe ceva plictisitor. Eu prefer să fiu spontană. Dacă de Crăciun vreau să fac ceva voi face, chiar dacă nu va ieși totul perfect. Spontaneitatea este perfecțiune, mai ales acum, de sărbători.

Lasă un răspuns

