Povestea unei fete de treabă

Vineri am întâlnit o persoana specială pentru care am tot respectul. A avut o viață grea, dar nu s-a dat bătută ci a luptat și încă mai luptă. Și, sincer, este o persoana tare drăguță.

Am cunoscut-o pe Smaranda prin intermediul unei prietene. Am rugat-o pe prietena mea să găsească un om cu o poveste interesantă de viață, și a găsit o colegă. Sincer, uneori îmi spun că am o viață grea, dar când am ascultat povestea Smarandei mi-am dat seama că trăiesc mult mai bine decât credeam.

„M-am născut pe 27 decembrie 2001, în Bacău. După 2 luni, după ce m-am născut, s-au despărțit părinții mei, mama înșelându-l pe tata. Tata s-a apucat de băutură. Mama m-a convins în așa fel încât să stau cu ea.
După la vârsta de 6 ani, tatăl meu a murit. Și fix în ziua de Ajun de Crăciun, pe 24 decembrie, și de ziua mea, pe 27, l-am înmormântat.
Și după a început calvarul fiindcă mama face strada și își câștigă banii și existența ei prin toată chestia asta. Și am dormit pe scări de bloc și chestii de genu doar ca să câștige ea bani, fiindcă așa a fost ea învățată. Mereu am avut certuri, nu prea am dormit acasă, am dormit la profesorul meu de bazin ori la Mădă (cea mai bună prietenă), pe unde mai apucam, la o doamnă care m-a crescut de mică. Am făcut 6 ani de înot de performanță și m-am lăsat.
În legătură cu moartea tatei, a murit otrăvit. Venise de Crăciun ca să îmi facă mie ziua de naștere fiindcă nu mă văzuse de un an. Și cum e la țară, te mai duci la vecini, mai bei un pahar de vin, el s-a dus la o familie. Soțul doamnei vroia să bea un pahar de vin cu el, și soția domnului trebuia să se ducă să ia o sticlă și să ia din butoi. Avea o singură sticlă în casă și nu și-a dat seama că în sticla aia mai era puțină otravă de șoareci și a pus vin, iar ei doi au băut. Soțul dumneaei a murit în noaptea aia, tata a murit a doua zi dimineață și de ziua mea l-am îngropat. Aș da orice să fie mama în locul lui și tata să trăiască pentru că mama când s-a căsătorit cu tata nu știa să facă lapte cu orez, și nici acum nu știe, iar tata știa să facă sarmale, plăcinte, salată boeuf, spăla. El a iubit-o foarte mult, numai că ea a fost proastă și s-a uitat doar după banii lui.
După ce am mai crescut, pe la vreo 10 ani, m-am apucat de skate, am început să îi cunosc pe ăștia mai tari din Bacău, și lucruri de genu. Am început să stau cu skaterii, m-am apucat de fumat. Îmi petreceam nopțile prin Subway, prin localuri de rockeri, doar ca să nu mă duc acasă să stau cu mama. Viața mea era ceva de genu: veneam acasă, îmi lăsam ghiozdanul, ieșeam afară, mă duceam la skate, mă calmam, ascultam muzică, după veneam acasă, îmi făceam ghiozdanul pe a doua zi și, după, ieșeam din nou, ori îmi luam ghiozdanul cu mine și mă duceam să dorm în seara aia la cea mai bună prietenă a mea, ori mă duceam în localuri și stăteam cu prietenii până a doua zi dimineață când trebuia să mă duc la școală.
Asta se cam întâmplă și acum, în Botoșani, nu s-a schimbat nimic. Venirea mea aici o urăsc, fiindcă m-am despărțit de tot ce mi-a fost mie drag. O să mă întorc eu!”

Cel mai trist lucru este faptul că e o fată de treabă, și chiar genu meu. Un eu în format mai mic. 🙂 Chiar am făcut schimb de haine, am vorbit despre cărți și despre alte lucruri pe care le avem în comun. A fost drăguț că mi-a spus că îi place camera mea. De cum a intrat pe ușă a fost ceva de genu: „am și eu tricou ca ăsta”, „am și eu papuci ca ăștia”, „am și eu dreamcatcher”, „ai citit Căutând-o pe Alaska? Nu? Trebuie să o citești.”, „ce mult îmi place ceasul ăsta!”.

Mă bucur că am avut șansa să cunosc așa o persoană.

Lasă un răspuns

