Cadou de Moș Nicolae

Bună dimineața, lume! A venit Moș Nicolae. Ce v-a adus în ghete? Eu am pregătit o surpriză pentru mama. Sper că i-a plăcut…

Astăzi, când m-am trezit, am găsit în ghetuțe… Nu, glumesc. 🙂 Astăzi, când m-am trezit, a trebui să cobor un etaj ca să ajung la papuceii mei. Am dormit la o vecină, o prietenă foarte bună, și așa am ajuns ca să am doua runde de Moș Nicolae. Astfel, aseară am primit dulciuri în papuceii de casă de la Moș Nicolae nr.1 (vecini), iar azi dimineață am primit o boxă portabilă și multe dulciuri de la Moș Nicolae nr. 2 (tata). Niciodată nu reușesc să primesc doar dulciuri, dar nu mă plâng.Cadou de Moș Nicolae

Cum mama este plecată la Brașov cu bunicul, ca să îl opereze, m-am gândit să îi fac o surpriză știind că ea nu va reuși să vadă ce primește de Moș Nicolae. Așa că am hotărât să îi fac un filmuleț și să i-l trimit. Dar, cum totul este mai frumos când se întâmplă live, m-am hotărât să o sun prin video call. Așa că am căutat și încercat o aplicație și niște numere de telefon și am reușit să realizez ceea ce mi-am propus. Așa mama a văzut ce am primit, ce a primit ea și ce a primit tata de Moș Nicolae, iar, pe lângă asta m-a văzut pe mine, pe tata și pe vecina. 🙂

Moș Nicolae fericit!

Lasă un răspuns

