Visul unui copil pe care îl ador

Când eram mică (adică acum vreo 2 ani) am luat un interviu, primul meu interviu, celei mai bune prietene. Atunci o admiram deoarece avea un vis interesant și destul de mare. Acum, însă, acea prietenă a cam uitat ceea ce își dorea și m-am gândit să îi reamintesc.

Nu mă judecați pentru felul în care am scris. Eram doar un copil la început de drum. 🙂

1. Ce ai vrea să devii?
Aș vrea să devin bucătar.
2. De unde obții bani pentru a cumpăra un spațiu pentru restaurant?
Voi strânge în anii copilăriei.
3. Și dacă nu poți să faci acest lucru?
Sper să mă ajute părinții.
4. Cum ai aranja un restaurant?
Eu aș vrea să am un restaurant în stil rustic.
5. Presupun că tu ai fi bucătarul șef?Visul unui copil pe care îl ador
Desigur, doar va fi restaurantul meu.
6.Pe cine ai angaja?
Aș angaja-o pe sora mea, pe prietenii mei și alți bucătari specialiști.
7. Dar dacă unii prieteni nu se pricep la gătit?
I-aș angaja, dar le dau alte treburi cum ar fi spălatul vaselor.
8. Ce specialități ai servi?
Tot ce am gătit în copilărie cum ar fi lazania fără carne și multe alte bunătățuri.
9. Care ar fi meniul principal?
Pai… meniurile principale ar fi micul dejun și meniul zilei care va fi afișat afară.
10. Care ar fi mâncarea supremă?
Desigur, lazania fără carne deoarece are un gust deosebit.
11. Unde ai dori să fie amplasat restaurantul?
Aș vrea să fie în centrul orașului.
12. De ce?
Pentru că acolo sunt mulți oameni.
13. Care este mâncarea ta favorită?
Nu pot avea una.
14. Dar dacă ai avea, care ar fi?
Desigur că ar fi lazania fără carne. Felul ăsta chiar îmi place!
15. Ce marcă de vase ai folosi la restaurant?
Sincer, aș folosi vasele mamei.
16. Pentru ce mâncăruri ar veni lumea la restaurant?
Ma gândesc la mâncăruri improvizate.
17. Ai pune mult accent pe aranjarea în farfurie?
Așa și așa. Pentru mine nu prea contează cum arată, ci gustul pe care îl are.
18. Dacă nu ai avea bucătari specialiști, ai învăța pe alți bucătari secretele tale?
Da, dar doar în unele cazuri, când nu pot să fac eu anumite comenzi.
19. Pui accent pe curățenia în timpul lucrului?
În principal da.
20. Ai avea un restaurant la care poți să vii cu familia la o ieșire sau un restaurant pentru cei cu mai multe fițe, unde se servesc porții mici?
Un restaurant pentru toată lumea. Și m-am gândit să dau caserole gratis pentru pachet.
21. La deserturi, cât de mult ai folosi sosuri?
Nu foarte mult pentru a nu lua gustul desertului principal.
22. Dar la mâncăruri?
Nici acolo prea mult pentru a nu da un gust nu prea bun.
23. Mâncarea ta ar fi una de minut sau una chiar de ore?
Intre, deoarece unele feluri le fac și într-un minut dar sunt unele care le fac și în 30 de minute.
24. Ai accepta în restaurant unii oameni care nu au bani și sunt Într-o stare jalnică?
Da. Nu fac discriminări!
25. Cam câte mese ar fi în restaurant?
Depinde de spațiul pe care îl are restaurantul.
26. Dar dacă ai avea succes?
Mă extind.
27. Ce atracție ai avea în restaurant?
O formație.
28. Una cunoscută sau mai puțin cunoscută?
Una cunoscută.
29. De ce este important gătitul pentru tine?
În bucătărie mă simt ca acasă.
30. Dacă ai fi supusă unui test, ce mâncare ai pregăti pentru a impresiona?
Brioșe, deoarece fac unele excelente.
31. Acum la ce mâncare te gândești?
Clătite, cea pe care o pregătesc în acest moment.
32. De câte ori pe zi, în medie, gătești?
De 3 ori pe zi. Îmi fac singură toate mesele. Puține le fac părinții.
33. Deguști orice faci?
Da, pentru a mă asigura ca iese cum trebuie.
34. Poți să faci o mâncare în 2 minute, dar una sofisticată?
Cred ca da, nu am încercat pana acum.
35. Care ar fi aceea?
Tartar pe pâine prăjită.
36. În ce uniformă ai găti?
Eu cred că ar fi cel mai bine în șorț cu bonetă.
37. În ce uniformă îți place să gătești?
Îmi place în pijamale deoarece dimineața, când gătesc, mă simt mai liberă.
38. În restaurantul tău ai folosi plase de păr?
Da.
39. În ce localitate ai dori să fie restaurantul?
În Botoșani, mi se pare cel mai bine.
40. Ai dori să fie și în afara țării?
Nu, țara mea este destul.
41. Dacă nu ai găti o zi cum te-ai simți?
Singură, face parte din mine.
42. Te împaci cu toate felurile de mâncare?
Doar pe cele care le-am încercat.
43. Ce gen de muzică ar fi în restaurant?
Lentă pentru a se potrivi cu rusticul restaurantului.
44. Ce marcă de aragaz ai avea?
Arctic, pentru că este o marcă românească.
45. Ai avea mașini de spălat vase sau oameni?
Amândouă. Pentru a fi mai eficient.
46. Ai servi băuturi alcoolice?
Da, dar nu minorilor.
47. Ai permite fumatul?
Doar într-un spațiu special amenajat.
48. Dar dacă nu ar permite spațiul?
Atunci nu.
49. Ai servi cocktail-uri?
Da, ar atrage clienți.
50. În încheiere, pe o scara de 1 la 10, cât de mult ai vrea să ai restaurantul?
Aș zice 10, deoarece vreau foarte mult.

Fresh herbs hanging over wooden background

Lasă un răspuns

