Jocurile foamei – Revolta, partea a II-a

În sfârșit am ajuns să văd și ultima parte din această serie. După părerea mea, una dintre cele mai bune serii pe care le-am văzut. Totuși, nu a fost chiar atât de incitant deoarece am citit mai întâi cărțile și știam ce se va întâmpla, dar filmul a fost mult mai bun decât mă așteptam.

Fără să lungesc prea mult… ca să înțelegeți și să întrepătrundeți acest film trebuie să fi văzut și filmele anterioare pentru că este un duș de emoții și de stări.Hunger Games - Revolta, partea a II-a

În partea aceasta se continuă lupta dintre rebeli și Capitoliu. Districtul 13 încearcă să adune toate districtele împotriva Președintelui Snow. Astfel, Panem-ul este supus unui adevărat război în mijlocul căruia se găsesc Katniss și prietenii ei. După multe lupte și încercări (unele chiar neașteptate) Katniss primește ceea ce și-a dorit de multă vreme, dar alegerea sa este una neașteptată.

Dacă, cu acest scurt rezumat v-am băgat în ceață, tot ce trebuie să știți este că trebuie să vedeți Jocurile foamei. Și dacă nu pentru povestea în sine, măcar pentru unele scene care chiar seamănă a filme horror (atacul mutanților – parte foarte bună 🙂 ).

În caz că v-am convins, vizionare plăcută, iar în caz că deja la-ți văzut aș vrea să vă aflu părerea despre acest film.

Lasă un răspuns

