Ce să faci când doarme o prietenă la tine

Cred că toți am dormit la cineva la un moment dat (sau cineva la noi), dar de puține ori a ieșit ceva chiar distractiv. Din numeroasele mele experiențe, am elaborat câteva idei destul de interesante, dar și destul de comune…

Cum te pregătești?

Dă o fugă la magazinul din colț și ia următoarele lucruri (după preferințe):Petrecere in pijama

  • ciocolată
  • popcorn
  • chipsuri
  • ciocolată caldă sau suc
  • și orice mai pare interesant

Nu uita să ai multe pernuțe și o groază de pături. E tare drăguț când totul e pufos și moale 🙂

Ar fi bine să pregătești și:

  • un film
  • un serial
  • ceva povești de groază (în cazul ăsta e drăguț dacă ai și lumânări, pare mai straniu…)

Nu par chiar așa de multe chestii, dar pentru o seară memorabilă nu e nevoie de ceva special.

Pentru mine memorabilă a fost seara în care am dormit la o prietenă care în vara asta s-a mutat la casă. Așa am ajuns să dormim trei fete într-un cort în grădina ei ca să putem vedea o ploaie de stele. Am avut o boxă mică pe care am folosit-o fără limită. Am cântat și am dansat (mai mult legănat că în cort e cam greu) și a fost chiar distractiv. Pe la ora 12 fără ceva am ieșit din cort ca să vedem ploaia de stele. A fost uluitor să vezi o ploaie de stele deoparte de luminile puternice ale orașului. Un alt moment amuzant e când faci popcorn în cantități industriale deoarece ai impresia că nu va ajunge. E amuzant când începi să gătești împreună cu prietenii. Niciodată nu iese ceva bine… 🙂

Sper să vă fie de ajutor sfaturile mele și să aveți distracție!

Lasă un răspuns

