De 10 ori Eu sunt…

Nici măcar eu nu ştiu cine sunt dar după o analiză mai serioasă în timpul insomniilor am găsit câteva lucruri destul de ciudate.

1.Eu sunt acea persoană care despică firul în patru și ia fiecare firicel și-l mai despică o dată.

2.Eu sunt acea persoană care dacă se plictisește termină o carte în 2 zile.

3.Eu sunt acea persoană care gândește pe dos.

4.Eu sunt acea persoană care are zâmbetul pe buze chiar dacă nu e fericită.

5.Eu sunt acea persoană care uită ce a spus cu un minut în urmă dar ține minte exact ce a spus în urmă cu 3 ani.

6.Eu sunt acea persoană care iubește să scrie.

7.Eu sunt acel om căruia îi place să dăruiască.

8.Eu sunt acel om care iubește Halloween-ul.

9.Eu sunt acel om cu idei care se numește idiot.

10.Eu sunt acea persoană care gândește mult prea mult.

Lasă un răspuns

