Povestea unei vorbe de noroc

Cred că oricare dintre noi avem câte un mod de a ura noroc, succes cuiva. Acest lucru nu surprinde pe nimeni deoarece auzi de fiecare dată înaintea de o oră grea sau de un test, examen sau orice de acest gen vorbe precum: „Mult succes!” și „Noroc, vei avea nevoie!”.

Eu, însă, am descoperit un alt mod de a ura noroc ceva mai apropiat de cunoscutul „Să-ți rupi un picior!”.Povestea unei vorbe de noroc

Totul a început în clasa a IX-a, în ora de biologie, într-o vineri. Având oră în laborator, eu și colega mea de bancă ne-am holbat la ceea ce era scris pe banca noastră. Am găsit diferite desene și o grămadă de fraze cu sau fără sens, ceva gen: „Unicorni!”, „moartea vine după tine!”, „Ești prost dacă citești asta”. Căutând printre numeroasele însemnări, am descoperit un așa zis „Sapă-ți groapa!”. În acel moment m-am gândit la următoarea oră, ora de română, una dintre cele mai groaznice pentru clasa noastră și mi-am zis: „Asta sună bine pentru următoarea oră!”. I-am arătat descoperirea făcută și colegei mele care este tot atât de sadică ca și mine.

Din acea zi până în prezent, acel „Sapă-ți groapa!” a devenit un fel de vorbă de noroc care te încurajează să-ți faci locul de veci deoarece nu vei trece peste următoarele încercări. Dar, ca întotdeauna, am trecut și eu și colegii mei peste încercările orei de română.

Lasă un răspuns

