Palas Mall, Iași

Mulți m-au întrebat: „Tu ai fost la Palas? E super acolo!”. Astfel m-am hotărât să merg și eu să văd de ce oamenii spun asta.

Iasi, Palas

Adevărul este că Palas Mall este o operă de artă. De cum am intrat ochii mi-au fost furați de numeroasele magazine. Am remarcat magazinul cunoscutului designer de modă, Tommy Hilfiger, și multe magazine bune cum ar fi New Yorker, H&M, CCC, Sephora, etc. Ador designul mall-ului deoarece este spațios și îți dă impresia că este gigantic (și cred că așa este). Am mâncat la un restaurant numit Ospățul Zeilor (cred?). După am mâncat înghețată de la Moo, elanul pofticios. Reclama lor spune că este cea mai bună înghețată din oraș și cred că au dreptate. Au arome de care nici nu am crezut că există cum ar fi Twix, Snickers, Kinder Surprise, Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Hello Kitty, Ștrumfi, pe lângă cele clasice. Mall-ul are un loc special unde poți mânca afară și poți admira Palatul Culturii. Este o clădire cu o arhitectură impresionantă neogotică.

Cum nu se poate să merg într-un astfel de loc fără să cumpăr ceva, mi-am lăsat niște bani la Sephora și Cărturești. De la Sephora am cupărat două oje, un pix pentru unghii și un set cu pene tot pentru unghii. Erau reduceri mari (cred că aproape jumătate de preț) și nu am rezistat. De la Cărturești am cumpărat Muștar- Cremă de DOAMNE FEREȘTE și două cărți: „Programarea jocurilor pentru adolescenți”de Maneesh Sethi și „Dracula – Viața și legenda” de Heiko Haumann.

DSCN2442DSCN2445

Înainte de plecare am mers să beau un ceai la patiseria „La Cupola Pasticceria & Bar”. Am băut un ceai Earl Grey (la ora 16:57) și am remarcat că m-a întrebat dacă servesc cu lapte. Nu prea găsești locuri în care să bei un ceai cu lapte…Pallas, Iasi, tea earl grey

În concluzie, Palas Mall este superb. Dacă sunteți prin apropiere (sau în Iași… 🙂 ) trebuie să mergeți să îl vizitați.

 

2 comentarii

  1. Alis · August 12, 2015

    Imi pare bine ca l-ai vizitat (nu ma indoiesc ca ti-a placut), dar imi pare rau ca ai facut-o de-abia acum!! Iti mai pot da niste ponturi bune pt Iasi (locul unde mi-am petrecut cei mai frumosi 9 ani din viata): Rozariul din Gradina Botanica in lunile iulie-august cand trandafiri sunt infloriti), plimbari prin stradutele cu case vechi si iz de Creanga de pe Sarariei, interiorul Palatului Culturii, respectiv a Bibliotecii centrale universitare si muuulte altele (data viitoare 😉

    Apreciază

    • dumitrita · August 12, 2015

      Mulțumesc mult pentru ponturi! Abia aștept să mă reîntorc. Sper să mă plimb pe străzile cu case vechi deoarece totdeauna mi-a plăcut să observ arhitectura locurilor. Palatul Culturii pare impresionant din afară și sunt curioasă să văd interiorul. Sper să merg curând!

      Apreciază

Lasă un răspuns

