Endgame. Jocul final: Convocarea – James Frey și Nils Johnson-Shelton

Endgame. Jocul final: Convocarea - James Frey și Nils Johnson-Shelton Endgame. Jocul final: Convocarea - James Frey și Nils Johnson-Shelton

„Jocul final e real. Jocul final a început.”

Eram nehotărâtă ce carte să citesc în sejurul meu la mare. Căutând cărți pe eMAG am zărit cartea și am zis: „Asta-i cartea care o voi citi!” Știu de mult timp de acestă carte (am citit o recenzie pe răzvan’s bookshelf) dar nu am avut curajul să o citesc știind că este o carte joc. Mi-am zis că voi avea timp în vacanță să rezolv acest joc, dar am fost cam dezamăgită în privința asta.

Încă de la început mi-am dat seama că această carte este făcută să fie citită în variantă electronică având o mulțime de link-uri. Am tastat primele trei și am fost dezamăgită de ceea ce am găsit. Primul era o pagină neagră cu însemnul jocului într-un colț. Al doilea era un videoclip de pe YouTube care era blocat. Ultimul a afișat o pagină neagră și un chenar în care trebuia să introduc o parolă. Nu prea am înțeles ce ar trebui să fac sau unde să găsesc parola așa că am lăsat baltă jocul și m-am concentrat pe poveste.

Primul lucru pe care l-am observat este că nu este structurat în capitole ca în alte cărți, ci în capitole care reprezintă planuri. La fiecare început de capitol suntem informați cu privire la personajele principale din fragment și a locului unde se află.

Un grup de 12 jucători se luptă pentru salvarea neamului lor. Jucătorii sunt urmași ale primelor seminții de pe Pământ și fiecare încearcă să își păstreze seminția în viață. După convocare fiecare jucător primește un indiciu și cu ajutorul acestuia trebuie să rezolve enigma și să găsească cele trei chei: Cheia Pământului, Cheia Cerului și Cheia Soarelui. Im prima carte jucătorii caută Cheia Pământului.

În carte este greu să ai o legătură cu personajele deoarece se insistă pe acțiune. Personajele sunt descrise puțin și parcă doar în mici frânturi, iar ca să ne putem da seama ce fel de oameni sunt este destul de greu. Un indiciu ar fi acțiunile lor și relația cu celelalte personaje. Unii au făcut alianțe, unii s-au îndrăgostit, iar alții au rămas singuri, încercând să devină umbre și să spioneze.

Acțiunea a înaintat rapid fiind foarte interesantă. Am fost fascinată de modul în care jucătorii rezolvă enigma, unii având indicii simple, alții având indicii care nici măcar nu îmi dădeam seama ce ar trebui să însemne. Am fost atât de captivată de carte că nu mă puteam desprinde de ea.

Vă recomand această carte deoarece se citește repede fiind o lectură captivantă. Jocul nu cred că vă va mulțumi dar cred că povestea vă va ține în suspans. Este o carte numai buna pentru vacanță.

Lasă un răspuns

