Manastirea Brancoveanu

Manastirea BrancoveanuIn aceasta vacanta de primavara m-am hotarat a fac o excursie la poalele celor mai inalti munti din Romania.

Astfel ca, in prima zi de Paste am ajuns, dupa ce am trecut pe la multe rude din zona, la Complexul Sambata de Sus. Aici am vizitat Manastirea Brancoveanu care pot spune ca este una dintre cele mai frumoase pe care le-am vazut.

Unul dintre lucrurile care m-au impresionat este multitudinea de flori care au o mireasma ce te poarta dincolo de vise, toate cu culori atat de vii si de frumoase de-ti luau ochii. Acestea adauga un plus de valoare acestei manastiri, punandu-i in valoare minunata arhitectura. Ansamblul magnific in care domina liniile drepte, duritatea lor fiind atenuate de numeroasele arcade, ii confera o stare de echilibru.

Toate acestea, impreuna cu zonele verzi tunse perfect si copacii Tuia fac ca manastirea sa fie un adevarat loc de vis unde gasesti liniste si frumusete.

Lasă un răspuns

